13 de febrer del 2012

Comencem!!!!

Ja sabeu, que a algunes de vosaltres ja fa dies que us dic: estic fent un bloc, estic fent un bloc...La cosa semblava que mai arribava. No sabia com començar!! Quina seria la meva primera entrada?? Finalment he fet un cop de cap i aquí la teniu. El blog no té cap mena de pretensió, simplement tinc ganes de compartir amb vosaltres cosetes que vaig trobant per la red i que trobo interessants i divertides per nosaltres i els nostres petits.

A part no sé si sabeu que m'he comprat una maquina de cosir. Mare de déu!!! Me n'estic començant a ensortir!! Si m'haguessiu vist el primer dia buscant al youtube "cómo enebrar una máquina de coser" haguessiu pensat que estic un pèl xalada!

Nens, costura, decoració, moda infantil... O sigui que ja veieu, una mica de tot plegat. Així que, espero de tot cor que us agradi!!!



3 comentaris:

  1. I aquestos cors??? Ja has estrenat les estisores???
    Espero que tinguis molta sort, que te la mereixes, ja que sé que hi fiques molta il·lusió!

    ResponElimina
  2. Ostras! Que bé! Això em fa pensar en quan vaig començar el blog, tot que ara el tinc una mica oblidat, m'ànima a continuar.

    Benvinguda al món blogger, apa, ànims i que no decaigui.

    M'agrada molt, a més hi ha molt bones entrades. ;-)

    ResponElimina
  3. Carles!! Espero la teva tornada com a blogger!

    ResponElimina