13 de febrer del 2012

Per llepar-se els dits...

Us vull ensenyar una recepta que m'ha fet molta gràcia. És dedicada especialment a totes les mares que patiu això de que als vostres fills els  costi menjar.




Que us sembla? Divertida oi? Doncs és molt fàcil de fer. Simplement tallem les salsitxes a trossos i els hi clavem a través els espaghettis crus. Com la imatge de sota:



Tot seguit els bullirem de la manera habitual i ja estaran fets!! Els podeu acompanyar amb salsa de tomata i formatge o el que vulgueu!. És una idea ràpida, fàcil i divertida per a sopar i segurament als vostres fills els hi encantarà!

Bon  profit!!

Font: Pequerecetas

3 comentaris:

  1. nyamm...! Ja estic desitjant provar-ho! Estic segur que el Biel i jo ens lleparem els dits!

    Ah! I molta sort com a bloguera mama...

    ResponElimina
  2. hola Eva!!!
    enhorabona pel Blog (sé la feina que comporta...)
    aquesta entrada és genial, la setmana que bé la provo sens falta.

    Molts ànims i ens anem seguint de Blog a log !!!!

    Mercè
    unestapes.blogspot.com

    ResponElimina
  3. Mercè!! Vaig pensar molt amb l'Unai quan la vaig veure, pq sé que li encanten!!

    ResponElimina