26 de març del 2012

Baby Deli

Aquest cap de setmana l'hem passat a Barcelona. El Gabriel participava a la Marató i passaríem un cap de setmana d'allò més esportiu. Tot i així, la meva intenció era, ni que fós un ratet, escapar-me de compretes. 
La tieta del Gabriel em va dir que hi havia una botiga molt xula prop de casa seva, que era on dormíem, on hi havia tota mena d'articles per a nens. Cap allà que vaig anar!!!
Em va encantar!!! I al Biel no us dic res!! Baby Deli és una botiga amb productes d'higiene, roba, puericultura, alimentació i joguines amb una filosofia ecològica i tot per als més petits.
Les joguines em van encantar, les vaig trobar molt originals i didàctiques. 





La botiga té també una zona de cafeteria amb uns pastissets que feien una pinta... Pots prendre algo en unes tauletes que hi ha molt mones i on hi ha cubs i joguines perquè els nens puguin jugar i tú puguis fer un caferet mentres ells estan distrets.





A banda, té una zona molt xula, on es fan tallers, espectacles i es poden celebrar festes per als més petits. Tot amb una decoració genial i amb articles d'allò més curiosos.




A l'entrada de la botiga tenen un trenet de fusta molt divertit. La feina va ser meva per fer que el Biel en baixés.




La botiga està a la Avinguda Pau Casals, 6 de Barcelona

Ja veieu, si teniu la oportunitat aneu-hi. Val la pena!


3 comentaris:

  1. Ups...!! Amb la propaganda que els hi fas, ja et podia regalar alguna cosa, si és que no ho fan fer!!

    Esta molt bé el post, bones idees i recursos, encara que si porto els meus "adossadets" a aquesta botiga pot ser que sortí escaldat.

    Salut

    ResponElimina
  2. Això! Proposaré k hem regalin alguna coseta! I tranki! Ke si vaig sobreviure jo amb el biel...els teus al costat dl meu em sembla k són un sants!

    ResponElimina
  3. Hola Eva,
    Això es diu aprofitar la mar de bé la poqueta estona que varem tenir per fer el nostre recorregut. Queda pendent fer-ne més descobriments!!! Una abraçada i molts besitos.

    ResponElimina