28 de novembre del 2012

Cap de setmana de pràctiques

No sé si us ho havia explicat que m'han regalat una màquina de cosir nova. Estic contentíssima!! Ara podré fer més cosetes, ja que amb l'anterior estava una mica limitada. Així que, vaig pensar que la meva primera màquina li podia regalar a la meva germana perquè s'iniciés una mica en aquest "mundillo". Aquest cap de setmana hem estat practicant i li he ensenyat a la Miriam unes quantes cosetes bàsiques de com fer anar la màquina. No és que jo sigui una experta, però així podrà començar a fer les seves primeres puntades. Vam decidir fer un clauer amb feltre i un retallet de roba que tenia la meva mare. Que us sembla el nostre primer projecte ?? No se li dóna gens malament oi??


1 comentari:

  1. Em sembla xulissim!!! I si és el primer que cus, doncs la teva germana promet ;) Que guai compartir una afició amb ella no? Trobo un detallàs que li hagis passat la teva primera màquina...

    ResponElimina