8 de gener del 2013

Un kit de costura craft

Fa uns dies que la meva amiga Núria ens va convidar a dinar a casa seva per celebrar el seu aniversari i, alhora, fer una miqueta de comiat perquè se'ns en va a treballar a Guadalajara. Les amigues vam decidir de fer-li 37 regalets, tants com anys complia. Aquests regalets eren 37 coses imprescindibles que havia d'emportar-se a Guadalajara. Entre d'altres, vam decidir regalar-li un kit de costura perquè al no tenir la mare a prop es pogués fer els seus petits arranjaments. Em vaig oferir per fer-li jo mateixa amb una idea que havia vist una vegada per la red. Vaig agafar una capsa d'ous i la vaig guarnir amb tela i accesoris de costura. Que us sembla? 






5 comentaris:

  1. feliç 2013 !

    per començar bé l'any nou t'he nominat als Premis Liebster Blog, pots passar-lo a recollir al següent enllaç:

    http://unestapes.blogspot.com.es/2013/01/liebster-blog-gracies.html

    una salutació

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres gràcies Mercè! Aquesta setmana miraré de fer-ho!

      Petons!

      Elimina
  2. Acabo de descobrir el teu blog i aquesta primera entrada m'ha agradat molt, així que em quedaré per aquí per anar veient les coses boniques que fas.
    Per cert, què xulo això de desembolicar 37 paquetets !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!Jo també he donat una volteta pel teu blog i magraden molt les coses que fas!
      Enhorabona!

      Elimina
  3. M'encanta aquest costurer!!! No pot ser més ecològic, original i preciós! I la idea de fer-li tants regals com anys també la trobo molt xula...

    ResponElimina